sâmbătă, 4 decembrie 2010

Lovehate.

Sa fiu sincera, m-ai terminat!.
M-am indragostit de tine. pana peste cap...grav de tot!!
TU esti primu lucru la care ma gandesc cand ma bag in pat
si primu lucru la care ma gandesc cand ma trezesc..
Si cand dorm? da esti acolo - in visele mele 8-)

Nu trebuia sa te iubessc atat de mult, ar fi trebuit chiar sa te urasc.
dupa tot ce mi-ai facut. M-ai mintit. M-ai inshelat. M-ai tradat!
Te crezi The Prince Charming. Nu esti, mai ales cand
incepi sa te lauzi singur x_x.
Esti tipic un narcisit idiot.


Dar, prima data cand ai fost sincer cu tine si poate si cu mine,
a fost atunci cand mi-ai spus ca te-ai culcat cu una..
si ai realizat ca defapt e o Curva si defat tu nu ai nevoie de asa ceva..
ai nevoie de iubire, ai nevoi de mine
ca pe mine ma iubesti..
Am ramas impietrita dupa o veste asa de cacat, sa imi spui k ma iubesti
si sa realizezi cu adevarat cat de mult ma iubesti?...
Eram socata
plangeam...mi-am inchis telefoanele..nu vroiam sa mai aud de tine
vroiam sa disari..SA MORI!

Au treut cateva ore de la incident...tot plangeam..ma tenta
sa-mi deschid telefoanele..dar stiam k daca o fac
o sa ma suni si o sa am o groaza de mesaje de la tine..
in care imi spui cat de rau iti
pare si cat de mult poti sa ma iubesti..
Ghici ce? n-am rezistat, cu lacrimi in ochi, trag
aer in piept si-o fac.
 Imi deschid telefonu..
Da..nici bine nu s-a deschis ca au aparut missed call'urile
si mesajele de la tine..
Imi era frica sa le citesc..
Nu meritai sa iti citesc mesajele,
 nu meritai nimic in clipa aia,dar..le-am citit...


Chiar erai sincer..chiar iti parea rau
chiar simteam asta...ma suni..iti raspuns
cu o voce trista primele cuvinte care le-ai spus au fost:
"te rog nu inchide lasa-ma sa-ti zic ceva"
Am tacut..te-am lasat:
"imi pare rau, regret sunt un prost, dar te rog iarta-ma sa te
pierd e ultimu lucru pe lumea asta...pitico..TE IUBESC!!"
Mda..reactia mea?
Boom!
 hohote de plans...nu-ti raspund la acele 2 cuvinte
si te rog sa ma lasi in pace cateva zile...
Cu un nod in gat spui un da cu juma' de gura
nu erai d'acord, stiu.
 Dar pur si simplu era cel mai bine pe moment..


Trebuia sa-mi revin, eram distrusa..
Si multumita iubitei mele prietene
care o iubesc enorm si o consider o bucatica
din sufletelu meu, Iepurica ;x,
m-a ajutat sa imi revin , sa ies din starea aia mizerabila
sa numai plang si...sa afisez un zambet pe fatsa
Imi revenisem cat de cat, si sti ce realizasem?
Ca si eu te iubesc, asa un mare nenorocit cum esti,
Si culmea, in ziua aia, in clipa aia, CULMEA
Ma suni:
nu apuci sa zici bine "ce faci"
ca iti raspund brusc: Si eu Te iubesc..
Raspunzi: Si eu te iubesc pitico!
si de atunci..uite-ne
Still toghether.
Ily bby.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu